سرگرمی و رونالدو

سرگرمی و رونالدو

وبلاگی برای هواداران کریستیانو رونالدو و رئال مادرید:(دانلود نرم افزار و بازی و فیلم و عکس و ...)

وبلاگ

درباره وبلاگ


باسلام - من هوادار دو آتیشه رئال مادرید و کریس رونالدو هستم و این وبلاگ برای هواداران کریس رونالدو و رئال مادرید می باشد - همچنین برای پر کردن اوقات خوش فراغت شما . لطفا نظر خود را بدهید و با وبلاگ من تبادل لینک کنید . با تشکر

نويسندگان

پيوندهاي روزانه

لينکدوني رئال مادريد

آخرين مطالب

ماركا : توافق رئال با بيل براي دستمزد سالي 10 ميليون و شماره 11

مرجع خبری رئال مادرید : گرت بيل از اوايل خرداد تبديل به هدف شماره يك رئال در تابستان شده است . از زماني كه بارسا اعلام كرد كه نيمار را خريده است ، پرز تصميم به تلافي اين خريد با به خدمت گرتفن جواهر ولزي گرفت . 
اما وقتي كه به برنابئو خبر رسيد كه خريد بيل 100 ميليون يورو آب مي خورد ، رئال تا حدودي عقب كشيد . اما با وجود بي ميلي سران ديگر باشگاه ،‌پرز هميشه مطمئن بود و اگر ترديدي هم داشت ،‌زيدان آن را رفع مي كرد چرا كه اسطوره فرانسوي از پرز خواسته بود كه در مورد اين ماجرا هرگز عقب نشيني نكند .
در بهمن ماه سال گذشته بود كه زيزو براي ديدن بازي المپيك ليون و تاتنهام به فرانسه سفر كرد . زيدان به پرز گفته بود :"‌بيل نامبرو وان است . از آن بازيكناني است كه مي تواند باعث بردن چمپيونزليگ شود . نه تنها مستحكم و سريع ، بلكه خيلي باهوش است . "
اولين صحبت ميان پرز و له وي در مورد اين انتقال يك ماه پيش رخ داد . اما مذاكرات پيشرفتي نداشت و مدتي در آب نمك خوابيد . پاسخ مدير تاتنهام از همان ابتدا منفي بود . اما رئال در هفته هاي اخير تاكتيك مشخصي در اين باره در پيش گرفته است . رئال مي داند كه حداقل 80 تا 85 ميليون يورو بايد بپردازد و حتي احتمال دارد كه كوئنت رائو وارد اين معامله شود .

توافقات با وكيل بيل
دانيل له وي سخت مذاكره مي كند و سعي مي كند كه حتي الممكن عقب نكشد . گرت بيل هفته گذشته به او خبر داد كه دوست دارد به رئال برود و تصميمش عوض نمي شود . له وي مي دانست كه بايد مثل هميشه دندان گرد و سختگير باشد .
له وي به بيل گفته كه فقط در صورتي راضي به فروش مي شود كه ركورد تاريخ در زمينه فروش يك بازكين شكسته شود . در حال حاضر ركورد در اختيار كريستيانوست كه پرز در سال 2009 برايش 94 ميليون يورو پرداخت .
رئال صحبت هاي جدي با وكيل اين بازكين ، جاناتان بارنت داشته است . اين جلسه در روز پنجم تير در مدريد ميان وكيل بيل ، پرز و خوزه آنخل انجام شده است هر چند كه رئال از همان زمان هم مي دانست كه مذاكرات سخت و طولاني خواهند بود .
در طول اين جلسه در مورد مفاد قرارداد توافقاتي حاصل شد :‌قرارداد شش ساله با دستمزد سالي 10 ميليون يورو با احتساب پاداش ها . قرار شد شماره اين بازيكن نيز يازده باشد . همچنين مقرر شد كه بيل به صورت خصوصي به تاتنهام بگويد كه قصد جدايي دار د. بارنت گفته بود :"‌ترديدي نيست . گرت از بچگي مي خواهد رئالي شود . " در حقيقت او حتي عكسي از كودكي بيل باشماره 10 رئال نيز رو كرده است .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: گرت بیل, توافقات بیل با رئال, مذاکرات بیل با رئال مادرید, خرید ارزشمند رئال مادرید, توافقات بر سر بیل, راضی شدن وکیل بیل برای انتقال به رئال, پیشنهاد بزرگ رئال برای گرت بیل, پیشنهاد تاریخی رئال برای بیل, ,
فروش بک لينک